Even voorstellen

Zephyrus_NL

Actieve deelnemer
2 apr 2021
44
28
Puttershoek
Goedemorgen allemaal,

Om het goede gebruik in ere te houden, zal ook ik me even voorstellen.
Na vele maanden al stiekem meegelezen te hebben op dit forum en indirect gebruik gemaakt te hebben van al jullie wijsheid, heb ik me gisteren dan eindelijk toch ook maar eens geregistreerd.

Op dit moment ben ik 31 jaar, woonachtig in de omgeving Dordrecht (Zuid-Holland) en sinds enige tijd interesse in houtbewerking.
In het dagelijkse leven werkzaam op kantoor, maar in mijn vrije tijd probeer ik met m'n handen bezig te zijn.

Qua houtbewerking al enige tijd bezig met het maken van Adirondack stoelen (lees: de templates en spiraal router bit liggen al klaar, maar nu nog het hout kopen en de bovenfrees... :rolleyes:), maar het grootste project op dit moment is het (grotendeels zelfstandig) realiseren van een gemetselde stenen berging van 30 m2 met spouw en vloerverwarming. Nu enkel nog de vrouw overtuigen van 't feit dat het geen opslag wordt, maar houtwerkplaats... Iemand nog tips daarvoor?:ROFLMAO:

Ik heb geen specifieke vaardigheden waar ik naartoe wil werken; (toekomstige) projecten lopen uiteen van vogelhuisjes tot Adirondack stoelen en van kinderspeelgoed tot hexagonale wandkastjes.

Alvast bedankt voor al jullie inzichten en hulp!
 

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Welkom! Hier ook een Dordtenaar, al zie ik dat je in Puttershoek woont :) daar wel genoeg ruimte voor een mooie werkplaats in de tuin oid?
 

Zephyrus_NL

Actieve deelnemer
2 apr 2021
44
28
Puttershoek
Welkom! Hier ook een Dordtenaar, al zie ik dat je in Puttershoek woont :) daar wel genoeg ruimte voor een mooie werkplaats in de tuin oid?
Bedankt!
Puttershoek is zo'n gehucht wat je alleen kent als je hier uit de buurt komt. Omdat ik mezelf dan liever weer geen Rotterdam noem, klinkt 'in de buurt van Dordrecht' een stuk beter :)
We zitten in een jaren '70 wijk en het daarbij behorende geluk dat de achtertuin, voor onze begrippen, ruim is (150 m2). Daar kan prima ca. 30 m2 af voor een leuke werkplaats.
 
  • Leuk
Waarderingen: bakkiet

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.