Even voorstellen

WouterVdw

Nieuw lid
19 mrt 2021
5
0
W Vlaanderen
Ik ben Wouter, 18 jaar en studeer nog. Al van kleins af aan ben ik geinteresseerd in hout. Thuis op de boerderij hebben we wat basis gereedschap en door de jaren heen heb ik al enkele stukken gemaakt van pallethout die we liggen hebben. Nu zou ik graag zelf houten dingen gaan maken en die dan verkopen om zo misschien een bijberoep te starten voor later. Nu ben ik op zoek naar simpele houten constructies die ik kan maken zonder al teveel gereedschap. Een vandiktebank zit er voor mij nog niet direct tussen.. Het mooie zou zijn moest ik metaal en hout kunnen combineren, met metaal heb ik namelijk al meer ervaring en meer gereedschap. Eerst wou ik salontafels en bijzettafeltjes maken met metalen onderstel en houten blad, maar voor mij zal dit niet lukken om een blad te maken dat mooi vlak blijft na enkele jaren. Dan zat ik te denken aan simpele meubels voor buiten. Een simpele bank of schommelbank bv. De laatste jaren heb ik al wat gereedschap gekocht: een cirkelzaag, bandschuurmachine, roterende schuurmachine en schroefboormachine

Iemand een idee wat ik zou kunnen construeren waar er ook wat geld mee te verdienen valt en niet zomaar ergens anders goedkoper kan gekocht worden door massaproductie?

Alvast bedankt
Wouter
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
dag Wouter, welkom op deze site. Neem even een uurtje de tijd en ga op deze website op zoek naar prachtige voorbeelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: WouterVdw

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.