Even voorstellen: Milko

Milko

Nieuw lid
3 mrt 2021
3
4
58
Dag allemaal, vandaag geregistreerd maar ik kijk al wat langer mee.
Ik ben Milko, 54. Internationale loopbaan met het hele gezin maar steeds weer terugkerend naar ons huis in Brabant (Lith), waar ik nu bezig ben met het ombouwen van een oude paardenstal tot een prachtige (vind ik dan) houtwerkplaats van ca. 30m2. Zelfs een oude maar defecte zware houtdraaibank (Holztech KD 1200) gekocht die ik nu langzaam aan de praat moet zien te krijgen.
Ik ben zelfs minder gaan werken om in Brussel, waar ik doordeweeks woon en werk, aan de Kunstacademie de opleiding Hout/Meubel te volgen, mijn beste beslissing in lange tijd.
Leuk om hier lid te worden en advies en inspiratie te vinden.
Houtbewerkers uit de wijde omgeving kom ik graag mee in contact.
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
Met een internationale loopbaan is een 'wijde omgeving' een flexibel begrip. Maar,... in ieder geval welkom. En ik ben benieuwd naar de resultaten van de kunstacademie.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Welkom! Dat is inderdaad een heel goede beslissing van je geweest. Lekker met je handen bezig zijn en nieuwe vaardigheden aanleren in een groep gelijkgestemden. We zien de resultaten graag hier terug (niet dat we nieuwsgierig zijn hoor) :D .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.