Even een woordje van dank (en fijne feestdagen)

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.569
1.796
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Uiteraard hing het samen met onze verhuizing dit jaar, die me de kans van een leven heeft gegeven een lang gedroomde hobby te beginnen.

Maar zonder de grote steun, tips, vriendelijke woorden, aanmoedigingen en simpelweg ook leuke spullen die hier te koop stonden was het vreselijk moeilijk geweest alle benodigde wielen zelf uit te vinden en dankzij deze hulp ben ik snel op stoom gekomen. Ik heb een fijne werkplaats, waar ik heel dankbaar voor ben, temeer omdat ik dankzij deze persoonlijke 'reis' volledig milieuvriendelijke en ook ouderwetsch leuke cadeaus onder de boom heb kunnen leggen. Iets persoonlijks voor elk van mijn drie kindjes waar ze hopelijk nog jaren mee spelen en als ze uitgespeeld zijn nog met fijne gevoelens aan terugdenken.

1608837967593.png

Ik hoop dat jullie, of je nu kerst viert of niet, fijne dagen hebben en ik zal jullie (of je het nu wilt of niet :D) volgend jaar weer verblijden met meer projecten, meer bouwsels en meer vraagstukken!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.