European woodworking show

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Cressing Temple, Essex 19/20 September 2009. Wordt georganiseerd door Mike Hancock van Classic Handtools. Belooft een mooi evenement te worden. Lokatie is werkelijk fantastisch en zo het er nu al naar uitziet komen er behoorlijk wat hot-shots.

http://www.europeanwoodworkingshow.eu/
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Als ik het goed begrijp is het zo ongeveer bij jou de deur uit en dan even over het water naar de andere kant, en dan buslijn 14. Het zou mooi zijn als ik er naar toe kan.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Ja Hemski, zoals Dopeling eigenlijk ook zegt; als ik nou op eigen gelegenheid naar Rotterdam kom kun jij dan de rest van de reis verzorgen. Ik zal je onderweg niet lastig vallen, want ik heb genoeg met Dopeling te bespreken :) !

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Helemaal goed! Lijkt me fantastisch om een weekend met van de houtwurmen op pad te gaan. Vorig jaar ben ik een week met Sergej op reis door de UK geweest, daar heb ik ook nog de beste herinneringen aan.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.