Ervaring Dexter gereedschap

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
358
19
Zuid-holland
Ik was afgelopen bij vrienden in Portugal om wat te klussen.
Zijn boormachine en lijmklemmen waren van het fabrikaat Dexter ik stond versteld van de kwaliteit.
Heeft iemand ervaring met dit gereedschap zo ja waar is dit te koop?
Simon
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.135
419
Prov. Groningen
Als je wat rondneust op het net dan kom je de naam Dexter wel tegen, maar altijd via site's als Beslist.nl, Bol.com, Dutch ali baba etc. Ongetwijfeld zal @simon verbaasd zijn geweest over de kwaliteit, hij heeft er immers mee gewerkt, maar ik begrijp niet hoe e.e.a in elkaar steekt. Ik heb foto's gezien van enkele machine's waarbij er niet één dezelfde kleur heeft. Dat brengt me al wat aan het twijfelen. Iedere respectabel merk voert één kleur om de zichtbaarheid van het product te bevorderen. (Al heb je uiteraard Blauwe en groene Bosch, en hebben merken in de loop van hun bestaan een andere keuze gemaakt.) Zoek op Youtube naar Dexter power tools.
 
Laatst bewerkt:

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
414
184
Groene Hart
Ik kom wel eens rondneuzen in die grote franse bouwmarkten, zoals Le Roy Merlin. Die zit ook in Spanje, blijkt.
Op hun website valt bij : Le Roy Merlin - Merken - Dexter te lezen dat dit hun franse (jaja) huismerk is met meer dan 2000 produkten.

DEXTER est une marque d'outils et d'équipements créée et développée à Lille, France spécialement pour les clients de Leroy Merlin. Ergonomie, sécurité et excellent rapport qualité / prix sont les maîtres mots qui nous ont guidés dans le développement de cette marque.

Ik heb zelf een bitsetje met dunne bitjes en handvat voor precisiewerk, en die doet het goed voor een hobbyist.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.