Ervaring Corp excentrische schuurmachine

djuki

Actieve deelnemer
12 jun 2016
41
4
Hoi Allemaal.

Voor een groot massief bureaublad ben ik op zoek naar een excentrische schuurmachine. Ik heb een oudje, een hobby Black and Decker, maar die is inmiddels af.
Ik zit wat rond te kijken op marktplaats en op de verschillende sites naar een vervanging. Ik hou van werken met hout maar ben echt een hobbyist en heb geen inkomen voor een nwe Festool of iets dergelijks.
Ik kwam echter een machine tegen van Crop, CROP Excentrische Schuurmachine met Stofafzuiging 150mm - 5mm
Wat zijn jullie ervaringen?
1000026151.jpg

Andere tips zijn ook welkom.
 

Wim ()

Actieve deelnemer
1 jun 2023
93
28
België, Limburg
Lijkt ook op de Flex Tools, die in Duitsland iets minder kost dan dit huismerk. Zou dan eerder daar voor gaan want voor wat ik daarvan kon vinden is dat qua schuren een bekend merk in de carroserrie branche. Plus als je wat bijlegt komt de flex met een Sortimo/L-boxx als.
 
  • Leuk
Waarderingen: djuki

RVester

Actieve deelnemer
11 nov 2022
176
55
Delft

djuki

Actieve deelnemer
12 jun 2016
41
4
Dus niet de aanbieding waar ik op hoopte. Dank voor de reacties.
Dus een soortgelijke machine van flex zou goed passen bij m'n wens om grote massieve stukken snel en gelijkmatig te schuren?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.