Dat is een opmerking die je wel eens krijgt van mensen als je zoiets maakt.
Eik, de vervorming komt van het drogen, geen andere dingen gedaan om meer vervorming te krijgen.
ik zie nu pas dat de schijven en stokjes 1 geheel zijn ja dan gooi je heel veel weg (maar wel voor een goede zaak )
Erg mooi
wat is de diameter van de schijfjes ?
Mooi werk, strak en dun gedraaid. Ik heb nog een vraag.
Ken je het werk van de Pascal Oudet? Die zandstraalt zijn stukken voor een dele. Zie zijn website http://www.lavieenbois.com.
De diameter van de schijfjes is een 15 cm denk ik. Ik zou het eens moeten nameten. En ja, het is telkens uit 1 stuk. Anders is het te makkelijk hé Dan wordt het gewoon een schijfje met een stokje door...
Pascal Oudet ken ik inderdaad. Mooi werk heeft hij. Maar ik heb geen zandstraler. En we willen ook geen copies maken. Het moet een beetje interessant blijven voor iedereen.
ik zie nu pas dat de schijven en stokjes 1 geheel zijn ja dan gooi je heel veel weg (maar wel voor een goede zaak )
Erg mooi
wat is de diameter van de schijfjes ?
Net door een heel fijn te draaien voorkom je dat het scheurt..... aree, dat heeft er toch mee te maken
Als de machine trillingsvrij draait, dan kan je fijn draaien op elke machine denk ik zo.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.