En toen had ik opeens last van muizen!

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Leuk model. Ik heb ze ook wel eens gezien met 1 zaagsnede tussen kop en romp, en dan daar met een deuveltje aan elkaar, iets gedraaid t.o.v. elkaar. Dat geeft meer mogelijkheden.
Zou misschien ook nog een optie zijn Jurriaan.
Ik heb hem wel nog een paar oortjes gegeven:cool:DA0FE5F1-06A2-48A0-91B1-0424EE86305B.jpeg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DitchDeurne en mink

mr76

Nieuw lid
21 okt 2014
8
4
Mooi draawerk! je zou nog oortjes kunnen maken met een leren flapje.

Moet deze ook eens maken.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Ja, met oortjes is die helemaal af.
Wat heb je als snorharen genomen?

groeten
Ornament
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Die zou ik best wel willen maken voor mijn dochter die haar hele leven al tamme ratjes heeft. Heb je misschien wat detailfoto's voor me?
Ik ben ook maar een beetje aan het proberen Jan, ik weet niet wat je voor foto’s je zou willen.
Het lijfje is niet zo moeilijk denk ik, maar het kopje van de 2e is beter, omdat de neus niet dikker, maar juist iets dunner moet zijn. Snorharen zijn van een verfkwast:p
 
  • Leuk
Waarderingen: EdP en Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Ik ben ook maar een beetje aan het proberen Jan, ik weet niet wat je voor foto’s je zou willen.
Het lijfje is niet zo moeilijk denk ik, maar het kopje van de 2e is beter, omdat de neus niet dikker, maar juist iets dunner moet zijn. Snorharen zijn van een verfkwast:p
Inmiddels heb ik wat op Youtube gekeken en ik kom er nu wel uit. Bedankt voor je reactie!
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Nou ja, wat een toeval. Ik heb deze week ook een muis gedraaid als kadootje voor mijn dochter van 7. Met lederen oortjes en staart. Ik post binnenkort een foto. We houden van verhalen hier dus ik ben van plan om mijn hele houtbewerkingsleven te posten want ik heb mij nog nooit echt voorgesteld...van werkbank tot schuur, van kistje tot schaal. Hopelijk maak ik daar snel tijd voor
 
  • Leuk
Waarderingen: EdP, ornament en jelmer

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Ik ben ook maar een beetje aan het proberen Jan, ik weet niet wat je voor foto’s je zou willen.
Het lijfje is niet zo moeilijk denk ik, maar het kopje van de 2e is beter, omdat de neus niet dikker, maar juist iets dunner moet zijn. Snorharen zijn van een verfkwast:p
Aha, aan een kwast vind je die snorharen.
Bedankt voor de tip

Groeten
Ornament
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdP

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.