en nu sparen voor een Sawstop…

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
609
340
‘s-Hertogenbosch
Is een goeie ontwikkeling, komt het gevoel ook weer terug… beterschap verder.( heb je al weer stiekem aan kity gevoeld). Hoe is de mobiliteit verder, of zit alles nog ingepakt.

• Leuk
Waarderingen: Hkuit

henkvanzuylen

Actieve deelnemer
26 dec 2016
398
336
's-Hertogenbosch
Zat net hèèl toevallig (kijk zelden tv) een stukje van Helden van Hier te kijken, daar werd de traumaheli naar een bouw geroepen
Een man had 3 vingers eraf gezaagd op de tafelzaag
Ze hebben er later nog 2 aan kunnen zetten

Ben ik toch weer extra blij met mijn sawstop

Hkuit

Actieve deelnemer
6 dec 2017
200
26
Sint-Michielsgestel
Is een goeie ontwikkeling, komt het gevoel ook weer terug… beterschap verder.( heb je al weer stiekem aan kity gevoeld). Hoe is de mobiliteit verder, of zit alles nog ingepakt.
Inpakken doen we elke dag opnieuw, en ik zie dus elke dag hoe het er voorstaat. “Not a pretty sight”, nog steeds niet, maar het gaat de goede kant op. En de mobiliteit is goed, al vanaf direct na het ongeluk. Ik heb geluk gehad, geen zenuw, pees of bot geraakt!

Sparrows

Actieve deelnemer
5 jul 2024
68
51
Den Haag
Dankjewel voor je update HK.; inderdaad wat een mazzel dat je 'alleen maar' vlees hebt geraakt; nogmaals beterschap en sterkte ermee.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.