EleksMaker EleksLaser A3 Pro 2500mW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
280
Koekelare
Ik verkoop mijn EleksLaser A3 Pro met 2500mw laser. Ik heb een groter en sneller model aangeschaft, dus deze is overbodig geworden.

Hier kan je veel info vinden : https://wiki.eleksmaker.com/doku.php?id=elekslasera3pro
De laser is volledig geassembleerd en gebruiksklaar. Ik heb die vooral gebruikt om te graveren en (dik)fineer te snijden, wat prima werkt. Ik heb de machine ook gemonteerd op een stuk mpx wat de machine rigider en accurater maakt.

Ik zou de standaard software wel afraden en de suggestie geven om LightBurn een kans te geven, veel gebruiksvriendelijker en effecienter om te laseren.

Nieuwprijs was 170€, ik had er graag nog 90€ voor gehad.

20220902_085702.jpg

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
5.191
1.131
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Lightburn werkt - T2Laser overigens ook. Ik heb ze allebei, en hoewel ik ze geen van beide echt intuitief vindt werk ik met T2Laser net wat makkelijker dan met Lightburn. Groot voordeel van LIghtburn is wel dat het ook op de Mac draait...

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
280
Koekelare
Ik heb geen ervaring met T2Laser, maar ben die wel al verschillende keren tegen gekomen.
Voordeel van de Lightburn licentie is ook dat je die op 2 pcs kan installeren. Ik heb een pc waar ik de ontwerpen op doe en dan een oude die aan de laser hangt

• Leuk
Waarderingen: henkverhaar

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
101
26
Aken
Oké jammer, zo niet hoor ik het graag.
Ook als jullie een zoektip hebben op marktplaats hebben. Vorige keer heeft Henkverhaar mij geholpen en zou graag ook zo'n machine willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.