Eiken bekleding stalen bint (staander)

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.067
393
De aannemer heeft gewoon te nat hout gebruikt.
bij die breedte kan het prima zonder dat het scheurt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

Roel22

Post veel
27 feb 2017
913
316
Ik heb geen idee hoe je huis bouwtechnisch gezien in elkaar steekt @shredder230 , maar je zou wellicht kunnen overwegen om de boel flink te stutten, de stalen balk te verwijderen en er een mooie eiken balk voor in de plaats te zetten. Nooit meer omkijken naar, net zo sterk en ben je ook meteen van het sluimerende gevoel af dat je naar een vermomde stalen balk zit te kijken.... ;)
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.446
394
Dordrecht
Ik heb geen idee hoe je huis bouwtechnisch gezien in elkaar steekt @shredder230 , maar je zou wellicht kunnen overwegen om de boel flink te stutten, de stalen balk te verwijderen en er een mooie eiken balk voor in de plaats te zetten. Nooit meer omkijken naar, net zo sterk en ben je ook meteen van het sluimerende gevoel af dat je naar een vermomde stalen balk zit te kijken.... ;)
Eiken is zeker niet net zo sterk als staal en al helmaal niet zo momentvast te maken, dus daar moet je echt voor langs een constructeur....
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
913
316
Als ik voor elke constructieverandering die ik in mijn leven heb uitgevoerd naar de gemeente was gegaan waren de financiën om die veranderingen door te voeren waarschijnlijk opgegaan aan de vergunningen.... :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.