Effe voorstellen

Koert V2

Nieuw lid
13 aug 2021
4
1
Brabant
Hoi allemaal,

Ik wil me eventjes voorstellen. Ik ben Koert en woon in Helmond, werk in de ICT (jaja, zijn er hier meer van, en er schijnt wat vooroordeel te zijn dat die nerdy en onhandig zijn). Ik hobby graag in, om en aan huis, vooral dingen van hout maken die ook nog een beetje nuttig kunnen zijn. Niet heel veel ervaring, maar met wat opzoeken en video's kijken, kom je soms best ver.

Ik hoop hier zo af en toe wat inspiratie op te doen, en af en toe wat hulp te krijgen, en kunnen bieden misschien.

Groet,

Koert
 

Koert V2

Nieuw lid
13 aug 2021
4
1
Brabant
V2 want Koert als gebruikersnaam was al vergeven ;-)

Ik heb niet heel veel ruimte binnen voor het klussen, dus vooral portable spullen, die ik makkelijk buiten kan zetten als ik wil frutselen. DeWalt zaagtafel met onderstel, Metabo afkortzaag, Makita spullen (accuboormachines, boven/kantenfrees), en nog wat Bosch spullen. En natuurlijk allerlei handgereedschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Koert V2

Nieuw lid
13 aug 2021
4
1
Brabant
dan ben je zoals de gemiddelde houtbewerker uitgerust
ligt er een nieuw project op de tekentafel ?
Nou, ik ben bezig om een uitklapbaar wasrek te maken voor tegen een schuine wand, simpel maar handig. Binnenkort ga ik een bar maken bij iemand die een aanbouw heeft en dat als verlengde wil voor het aanrecht. Vooral platen op maat, en dan nog wel wat schappen op een nette manier.

Verder nog niets in 't verschiet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.