Een vaas gedraaid

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.554
Gaanderen
Het verschil tussen kern en spinthout komt goed naar voren. Goudenregen is heel mooi hout. Zo te zien is het best wel een hoge vaas dat is best wel een werkje om dit uit te hollen in kops hout. Bril gebruikt?
De vorm is een geval van smaak en daarin mogen we verschillen. Het hoeft niet altijd volgens de gulden snede.
 

Carin

Actieve deelnemer
21 mei 2021
36
54
Doornenburg
Het verschil tussen kern en spinthout komt goed naar voren. Goudenregen is heel mooi hout. Zo te zien is het best wel een hoge vaas dat is best wel een werkje om dit uit te hollen in kops hout. Bril gebruikt?
De vorm is een geval van smaak en daarin mogen we verschillen. Het hoeft niet altijd volgens de gulden snede.
Het was een heel werk om hem uit te hollen maar ik heb geen bril gebruikt. Ik had hem heel goed ingeklemd in de klauwplaat. En alles gewoon rustig aan gedaan. Was wel even werk
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.554
Gaanderen
Ja dat het werk is weet ik. Ook ik werk zonder bril maar met bril draait het een stuk makkelijker. Ik moet hem ook nog maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.