Een stevige bijzet tafel uit beuk en esdoorn

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.249
659
Noord-Veluwe
Net tafeltje! Ik houd wel van strak en robuust.

Zo op de foto ziet het eruit alsof je erin bent geslaagd beide houtsoorten qua kleur heel dicht bij elkaar te krijgen. Wat heb je erop gesmeerd? Ik heb nog best wat esdoorn en beuken liggen, dus dit is iets dat voor mij goed van pas kan komen.

• Leuk
Waarderingen: Invator

Invator

Actieve deelnemer
13 mei 2024
52
76
Boortmeerbeek
Net tafeltje! Ik houd wel van strak en robuust.

Zo op de foto ziet het eruit alsof je erin bent geslaagd beide houtsoorten qua kleur heel dicht bij elkaar te krijgen. Wat heb je erop gesmeerd? Ik heb nog best wat esdoorn en beuken liggen, dus dit is iets dat voor mij goed van pas kan komen.
1 laag Osmo top oil (3058, kleurloos mat).

Zowel het beuken en esdoorn was wel wat donkerder, dus misschien heeft dat meegespeeld. Ze zijn wel dichter naar elkaar toegekomen kwa kleur door de olie.

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.249
659
Noord-Veluwe
Merci!

Ik ben een liefhebber van Osmo en volgens mij heb ik nog wat verschillende tinten hardwax staan. Topoil heb ik, geloof ik, alleen in kleurloos zijdeglans. Ik ga maar eens wat proefstukjes mee maken. Zou wel tof zijn als dat bij mij ook zo goed lukt als bij jou.

• Leuk
Waarderingen: Invator

Invator

Actieve deelnemer
13 mei 2024
52
76
Boortmeerbeek
Merci!

Ik ben een liefhebber van Osmo en volgens mij heb ik nog wat verschillende tinten hardwax staan. Topoil heb ik, geloof ik, alleen in kleurloos zijdeglans. Ik ga maar eens wat proefstukjes mee maken. Zou wel tof zijn als dat bij mij ook zo goed lukt als bij jou.
Is ook mijn go-to hardwax/olie tegenwoordig, prettig om mee te werken en zeer goede resultaten.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.