Een gratis handgemaakte Stripplanked kano

ErnstP

Actieve deelnemer
17 mrt 2012
71
11
Hallo woodworkers.
Met pijn in mijn hart doe ik mijn kano weg. Ik hoef er in principe niets voor te hebben mits hij naar een liefhebber gaat en niet iemand die er winst op wil maken.
Ik heb tijdens het bouwen mijn vorderingen hier gepost Long time ago.

Ik had een hele grote schuur , maar nu helaas niet meer en ligt hij steeds buiten. Eeuwig zonde.
Dan maar liever naar een nieuwe lief hebber.
Het gaat om Deze (klik) kano .
Hij is nu verwaarloosd en moet opnieuw gelakt worden.

Hier onder een foto van de actuele staat.

Voor diegene die interesse heeft, die kan mij mailen ernst200 (aap) hotmail.nl
locatie noord-holland

kano.jpg

Dirkie

Actieve deelnemer
17 apr 2011
120
135
Aerdenhout
Gaaf dat je hem aanbied! Hier geen interesse, ik heb al teveel hobbies, maar gewoon even een pluim. Hopelijk komt ie goed terecht!

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.981
2.176
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb serieus interesse maar moet dan eerst even overleggen. De kinderen zouden het briljant vinden.... en ik kan hem droog op mijn houtzolder kwijt als ik daar eens flink huis ga houden. En ik heb de werkplaats om hem te restaureren en goed te houden.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.090
2.245
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik heb serieus interesse maar moet dan eerst even overleggen. De kinderen zouden het briljant vinden.... en ik kan hem droog op mijn houtzolder kwijt als ik daar eens flink huis ga houden. En ik heb de werkplaats om hem te restaureren en goed te houden.
te lang nadenken is zelden goed
als de als'en in de juiste richting zitten . . . ga er voor !

Marijn

Actieve deelnemer
8 feb 2012
386
165
Eindhoven
Als trigger geen interesse heeft hou ik me aanbevolen; onze werkplaats ligt aan het kanaal en al vaak hebben we zitten denken hoe fijn een kano is voor de vrije momenten.

Droeloe

Actieve deelnemer
25 okt 2022
34
11
072 regio
Mocht deze nog niet vergeven zijn..Mijn vader gaat donderdag met pensioen en heeft genoeg tijd om handen om deze op te knappen én te gebruiken. Dit zou een fantastisch cadeau zijn voor hem!

Wat is het gewicht?

• Leuk
Waarderingen: Petrolhead

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.981
2.176
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Mocht deze nog niet vergeven zijn..Mijn vader gaat donderdag met pensioen en heeft genoeg tijd om handen om deze op te knappen én te gebruiken. Dit zou een fantastisch cadeau zijn voor hem!

Wat is het gewicht?
Hmmm, dat vind ik eigenlijk nog wel mooier. Ik wil hem erg graag, maar ik moet er ruimte voor maken en ik heb geen tekort aan projecten hier in mijn werkplaats, dus ik ga verstek laten gaan in de hoop dat hij naar jouw pa gaat :).

• Leuk
Waarderingen: koffiedrinker

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
5.037
1.022
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Oh man - 'gelukkig' is het te ver voor mij om m even op te halen. Voor degene die m wel meeneemt: een dergelijke boot verdient het om 'vakkundig' gevaren te worden - dus mocht je geen ervaring met kanovaren hebben, neem dan een paar lessen, of koop iig een goed instructieboek (mijn ervaring is dat je met voldoende oefening aan een weekend instructie plus 1 of meer goede boeken en een aantal joetjoep filmpjes - ook al zit er daar, zoals gewoonlijk, veel kaf onder het koren - goed uit de voeten kunt. Uiteindelijke doel: Canadese slag of Northwoods slag (op een zeker moment valt alles vanzelf op zn plek...)

de-hout-amateur

Actieve deelnemer
24 mei 2024
40
19
Het hoge noorden
Dit is toch een heerlijk rustgevend project, ik hoop dat de nieuwe eigenaar een before & after foto wil delen.
Als ik met pensioen zou zijn had ik het wel geweten maar ik kom nog maar net om de hoek kijken :)

ErnstP

Actieve deelnemer
17 mrt 2012
71
11
Hallo Allen

Ik had al snel een enthousiaste kanomaker gevonden, maar moest de afspraak nog even rond maken met hem.
Hij was zelf net van plan een kano te gaan bouwen en had al een strongback gemaakt.

Hij was ook de eerste en ik denk dat de kano bij hem een goed huis heeft .
Jullie allen bedankt.
Mvg
Ernst

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.