Een gemiste kans

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
119
49
‘s-Hertogenbosch
Gemiste kans!

Heb op de verkeerde plek een topic geplaatst onder de titel “Effe eentje tussendoor” .
Achteraf misschien wel iets geweest voor de 60 days challenge , voldoet aan de eisen van hergebruik e.d. volgens mij.
Hoe kan ik hier de link naar dat topic in krijgen???
 
Laatst bewerkt:

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.275
606
Moordrecht
Gemiste kans!

Heb op de verkeerde plek een topic geplaatst onder de titel “Effe eentje tussendoor” .
Achteraf misschien wel iets geweest voor de 60 days challenge , voldoet aan de eisen van hergebruik e.d. volgens mij.
Hoe kan ik hier de link naar dat topic in krijgen???
Link in je browser kopiëren en hier in je bericht plakken. Je kan het link kringeltje boven in de opmaakmogelijkheden gebruiken, maar dat hoeft niet. Gewoon knippen plakken dus
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.353
2.888
Gaanderen
Meedoen met de 60 dagen challenge is makkelijk. Breng het werkstuk mee naar de Opendaghout 2024.
Er zijn drie categorieën. Zo te zien voldoet je werkstuk aan de eerste en derde. Ik zit echter niet in de jury.
Natuurlijk mag je je werkstuk verplaatsen/opnieuw plaatsen je het hoofdstuk 60 day challenge.
 
  • Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
119
49
‘s-Hertogenbosch
Meedoen met de 60 dagen challenge is makkelijk. Breng het werkstuk mee naar de Opendaghout 2024.
Er zijn drie categorieën. Zo te zien voldoet je werkstuk aan de eerste en derde. Ik zit echter niet in de jury.
Natuurlijk mag je je werkstuk verplaatsen/opnieuw plaatsen je het hoofdstuk 60 day challenge.
Dankjewel Rizz voor de tip en uitdaging om het te kopiëren, nu nog onthouden 🫢
Volgens mij is de link plaatsen gelukt
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.015
834
Nootdorp
Geen gemiste kans. Het is een schot voor open doel. Je kan gewoon meedoen. Linkje plakken, naar de ODH komen en genieten van die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap en John1969

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.