Een complete freestafel van Bosch blauw

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.490
2.197
Terkaple
www.woodworking.nl
Vorig jaar begon ik een draadje om te kijken of we alle kennis op ons forum kunnen samenbrengen en zo het ultieme freestafeltje voor zelfbouwers te maken. Dat hebben we nog niet tot een goed einde kunnen brengen, dat reken ik mezelf overigens aan.

Maar gisteravond zag ik dit filmpje, een compleet freestafeltje van Bosch Professioneel, en heel betaalbaar.

jaap

• Leuk
Waarderingen: boudewijn_de_bouwer

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
637
180
Arnhem - Schaarsbergen
Vorig jaar begon ik een draadje om te kijken of we alle kennis op ons forum kunnen samenbrengen en zo het ultieme freestafeltje voor zelfbouwers te maken. Dat hebben we nog niet tot een goed einde kunnen brengen, dat reken ik mezelf overigens aan.

Maar gisteravond zag ik dit filmpje, een compleet freestafeltje van Bosch Professioneel, en heel betaalbaar.

jaap

Er zijn al heel lang kleine freestafeltjes te koop. Ook goede volgens mij.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.111
3.331
Gaanderen
Ik heb vroeger de bosch RT60 gehad. Deze nieuwe ziet er een stuk beter uit. G eschikt voor oudere machines? Ik denk eerder geschikt voor amerikaanse machines. Ook de stekkers moeten vervangen worden. Geen probleem allemaal als je maar weet wat je doet. Zoek eerst uit of je een passende machine hebt of kan kopen.
Verder laten ze goed zien hoe je alles kan oplossen.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.540
2.379
Klein-Brabant, Vlaanderen
het ultieme freestafeltje voor zelfbouwers
bosch legt uit hoe het moet

een compleet freestafeltje van Bosch Professioneel, en heel betaalbaar
hier 332 euro excl
weet niet of je hier een freeslift bij hebt

mogelijks biedt de bosch RA1165 dat

al deze info heb ik niet op toepasbaarheid gecontroleerd

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.