Ebay UK en Royal Mail track en Trace

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.844
497
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ik ben fan van de boeken van John Seymour en wilde graag het boek "lost arts and crafts" nog een keer hebben. Die kon in ik Nederland niet vinden en heb er uiteindelijk eentje via Ebay in het Verenigd Koninkrijk besteld.

Via emails van de Royal Mail keurig op de hoogte gehouden met track en trace code. Echter het staat nu op geleverd bij een Ebay Hub in het VK en verder hoor ik er niets meer van. Ook geen nieuwe Track en Trace. Ondertussen is dat al twee weken geleden. Iemand ervaring hiermee? Gewoon afwachten?

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.105
935
Enschede, Twente
Ik ben fan van de boeken van John Seymour en wilde graag het boek "lost arts and crafts" nog een keer hebben. Die kon in ik Nederland niet vinden en heb er uiteindelijk eentje via Ebay in het Verenigd Koninkrijk besteld.

Via emails van de Royal Mail keurig op de hoogte gehouden met track en trace code. Echter het staat nu op geleverd bij een Ebay Hub in het VK en verder hoor ik er niets meer van. Ook geen nieuwe Track en Trace. Ondertussen is dat al twee weken geleden. Iemand ervaring hiermee? Gewoon afwachten?
Waarschijnlijk ligt het in een douane-depot te wachten op inklaring en afhandeling voordat het op de NL post gaat. Dat is mijn tenminste vorig jaar overkomen. F*cking Brexit…

• Leuk
Waarderingen: Wilco Flier

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
252
121
Omgeving Alkmaar
Dit klopt. Een ebay verkoper ziet jouw adres niet, maar verstuurt het pakketje naar een ebay depot. Daar krijgt het pakketje een ander label en track and trace voor het verdere deel van de reis. De ene keer duurt het langer dan de andere, maar ik heb tot nu toe gelukkig al mijn ebay pakketjes ontvangen. Eén keer heb ik helemaal geen code ontvangen, maar uiteindelijk wel een pakketje.

• Leuk

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.844
497
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Dit klopt. Een ebay verkoper ziet jouw adres niet, maar verstuurt het pakketje naar een ebay depot. Daar krijgt het pakketje een ander label en track and trace voor het verdere deel van de reis. De ene keer duurt het langer dan de andere, maar ik heb tot nu toe gelukkig al mijn ebay pakketjes ontvangen. Eén keer heb ik helemaal geen code ontvangen, maar uiteindelijk wel een pakketje.
Bijzondere procedure. Vooral omdat de beloofde levertijd dus niet de levertijd naar mij is, maar naar het Ebay hub. Tevens was de foto van 'proof of delivery' van zo'n rolcontainer in die hub.

Naja, dit schijnt dus vaker voor te komen. Ik wacht het wel af.

Dit is de 2e keer nu dat ik gedoe heb met dingen uit het VK, inderdaad na de Brexit. Maakt het wel echt minder interessant..

YM25

Nieuw lid
16 mrt 2018
14
4
op boekwinkeltjes.nl vind ik vaak tweedehandse boeken. Daar heb ik ook boekstra.nl getroffen,
een importeur die echt heel veel kan opsnorren en altijd een goede inschatting van de levertijd geeft.

• Leuk

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.