Dutch tool chest

Ronnl

Nieuw lid
11 jan 2018
12
0
Eindelijk klaar, en veel geleerd over houtbewerking. Ooit wordt ik er goed in :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Mooie kist geworden. Kan de foto's wel zien, maar het zijn er maar vijf!

Afbeeldingen invoegen op het forum is kinderlijk eenvoudig, en het wordt zeer gewaardeerd als je ze hier wil plaatsen. Linken gaan ALTIJD verloren, en dan kunnen we er niks meer van zien. Van de vijf icoontjes rechtboven de middelste aanklikken, foto selecteren, klaar!
 
P

Pel

Guest
Grote ruime gereedschapskist, ga je er nog wieltjes onder zetten, hij lijkt me nogal zwaar om te transporteren?

Groet Pel.
 

Ronnl

Nieuw lid
11 jan 2018
12
0
Nee,

Er komen geen wieltjes onder, ik ben namelijk niet van plan om hem veel (if any) te transporteren. Ik wilde gewoon een mooie kist om mijn gereedschap in te hebben en ik vond het ontwerp (alhoewel ik deze behoorlijk heb aangepast van het origineel AndrewGrasberger.jpg)
 

PaulK82

Nieuw lid
5 jun 2018
2
0
Hoi Ronnie,

Mooie kist! Ik ben al een tijdje op zoek naar tekeningen om zo'n kist te maken. Ben een beginner dus nog niet zover dat ik gewoon zelf aan het ontwerpen sla. Heb je bouwtekeningen gebruikt of heb je het helemaal zelf uitgetekend? Als je tekeningen hebt gebruikt, waar heb je deze dan gevonden?

Alvast bedankt voor je hulp.
 

Ronnl

Nieuw lid
11 jan 2018
12
0
Ik heb wat schetsen op papier gemaakt, helaas heb ik die niet meer.

Hoi Ronnie,

Mooie kist! Ik ben al een tijdje op zoek naar tekeningen om zo'n kist te maken. Ben een beginner dus nog niet zover dat ik gewoon zelf aan het ontwerpen sla. Heb je bouwtekeningen gebruikt of heb je het helemaal zelf uitgetekend? Als je tekeningen hebt gebruikt, waar heb je deze dan gevonden?

Alvast bedankt voor je hulp.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Hoi Ronnie,

Mooie kist! Ik ben al een tijdje op zoek naar tekeningen om zo'n kist te maken. Ben een beginner dus nog niet zover dat ik gewoon zelf aan het ontwerpen sla. Heb je bouwtekeningen gebruikt of heb je het helemaal zelf uitgetekend? Als je tekeningen hebt gebruikt, waar heb je deze dan gevonden?

Alvast bedankt voor je hulp.

Moet het gratis zijn, of ben je bereid om er wat aan uit te geven? Anarchist Tool Chest by Cristopher Schwartz, boek heeft volgens mij de tekeningen, maar ook uitleg voor keuzes etc. etc.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.