Dutack TN 2264 onderdelen

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.793
1.191
Riemst
Ik heb een occasie nagelpistool Dutack voor T-nagels gekocht, maar nu lekt er lucht via de uitblaasopening. Oorzaak is een afgebrokkeld randje van de uitlaatklep.
De nagelpistolen van Dutack zijn verkrijgbaar, maar ik vind niets terug van dit merk. Geen website van fabrikant of invoerder. De enige die onderdelen heeft is Toolland, maar de uitlaatklep staat er niet bij.
Iemand een idee waar onderdelen verkrijgbaar zijn, of een verwijzing naar fabrikant.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.740
3.398
Het is me niet duidelijk welk onderdeel er nu lekt. Uitlaatkleppen zitten bij mijn weten niet in een tacker.

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.793
1.191
Riemst
Die had ik ook gevonden. Maar met een onderdelenlijst ben ik nergens. Ik heb onderdeel 13 nodig, de ventielring.

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.793
1.191
Riemst
Dat heet ventielring. Dat is de klep waarlangs de lucht afgeblazen wordt. Het is niet echt een klep, maar heeft wel die functie. Kan ook onderdeel 14 zijn, de manchet. Tekening is niet helemaal duidelijk.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.236
3.410
Gaanderen
Mijn ervaring met Tieman Trading zijn zeer positief. Heel lang zaken mee gedaan. Het is echter wel een budget tacker dus daar zijn misschien niet alle onderdelen van leverbaar.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.740
3.398
Ook van dure tackers zijn na verloop van tijd geen onderdelen meer leverbaar, kan ik uit ervaring zeggen. Een nieuwe t nagel tacker bij bijvoorbeeld ecotools kost 90 euro in de btw. Is meestal goedkoper dan onderdelen voor een duurder merk tacker

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.793
1.191
Riemst
Echt budget machine zou ik die toch niet noemen. Nieuw kost die rond de 300 euro. De Ecotools is met 90 euro wel budget.
Maar is Tieman invoerder /verdeler/ eigen merk van Dutack? En leveren ze onderdelen ?
Dit model is nog verkrijgbaar.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.740
3.398
Ja, ze leveren onderdelen. Dat jouw tacker tot budget tacker geklasseerd wordt, komt omdat een senco het dubbele kost en een haubold 3 keer zo veel. Dat wil niet zeggen dat je tacker een waardeloos ding is.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.