DTV naar een HH (Durf Te Vragen naar een Helpende Hand...)

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
362
122
Bekijk bijlage 141755

Dit is zijn reactie, misschien toch even zelf contact opnemen? Ik weet niet of het precies het goede stuk is.. Ik woon wel in Dld, als het goedkoper is het hierheen te sturen.. bij Nijmegen. Ik zeg hem even dat je zelf contact opneemt.. ok? groet Rop.. (het is die man van die link)
Je bent een held! Ik ga de beste man meteen een berichtje sturen, dit lijkt het goede deel te zijn.
Qua verzending komt het wel goed, ik zou het naar familie in Duitsland laten sturen, die zien we toch regelmatig. Maar bedankt voor het aanbod, dat wordt zeer gewaardeerd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rop66 en Marijn

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
362
122
Hoe een slapeloze nacht toch iemand iets oplevert :) Heel graag gedaan, ik hoop dat het lukt!
gr Rop
Zeker heeft het iets opgeleverd! De nieuwe body voor de schaaf wordt deze verstuurd naar mijn familie in Duitsland. Met wat geluk komt het dit weekend nog mee, of anders over 3-4 weken.
Bedankt @Rop66 voor de tip!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rop66

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
362
122
Zeker heeft het iets opgeleverd! De nieuwe body voor de schaaf wordt deze verstuurd naar mijn familie in Duitsland. Met wat geluk komt het dit weekend nog mee, of anders over 3-4 weken.
Bedankt @Rop66 voor de tip!
Om hier nog op terug te komen: de vervangende schaafbody is inmiddels bij mij en heeft de eerste groeven alweer geschaafd.
Nogmaals bedankt voor de tip @Rop66 !
 

Bijlagen

  • 20240315_153252.jpg
    20240315_153252.jpg
    159,9 KB · Weergaven: 14

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.