Dressoir/kast

steven78

Actieve deelnemer
22 okt 2020
26
7
Deze heb ik 2 jaar geleden ongeveer gemaakt, (bijna) alles is gemaakt van gebruikte materialen of wat iemand anders ooit weg gegooid heeft, voor de gene die het leuk vinden om te weten hier een lijstje.

Metalen stuk komt uit een kelder van een oude school, heel erg stijf en hard maar toch goed in form weten te lassen. Deze zit in de onderkant in een hoek gevreesd en aan de rechterzijde in het laden blokje heb ik er boutjes opgelast aan de kop zijn kant en is zo door het multiplex vastgezet met boutjes aan de binnenkant. Supersterk geworden gelukkig :)

De onderplaat en het laden blokje van gebruikt multiplex (ook uit een school) maar helemaal gefineerd met massief hout op de kop zijn kant. De laden komen uit een ander kastje maar smaller en korter gemaakt. Het fineer die er opzit komt van een oude piano die ooit door iemand weg gegooid werd hier in de buurt, er afgestoomd en perfect er op gekregen het loopt aan de boven kant van het frontje ook door. Geloof dat het Palisander rosewood is uit Madagascar ( zo niet hoor ik het graag)

De plankjes aan de rechterzijden is een oud keukenblad van geloof ikea en het hout wat daar aan vast zit is een oude tafel uit een kringloop. De paaltjes komen van een oude muziekschool uit de danszaal die voor de spiegels hingen, voor ballet enzo. Zitten er niet helemaal door heen alleen beetje in gefreesd en met houtverbindingen vast gelijmd.

Mijn spelling is niet altijd even goed, maar goed
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2024-07-04 om 12.29.44.png
    Scherm­afbeelding 2024-07-04 om 12.29.44.png
    520,8 KB · Weergaven: 31

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.