Draaiers in/om Breda?

Vincent S

Nieuw lid
29 aug 2021
2
0
Breda
Ha houtdraaiers!

Ik heb nog nooit een houtdraaibank van dichtbij gezien, laat staan een stuk hout bewerkt - maar ik vrees wel het virus te pakken te hebben. Youtube heb ik bijna uit, en ik kan niet wachten dit eens te proberen.

Wil niet meteen alles aanschaffen: eerst zien of het echt zo leuk is, én de herrie i.c.m. beschikbare tijd nadat de jonge kinderen slapen bieden die kans nog niet.

cursussen vind ik alleen in Sprang Capelle of Utrecht of Eindhoven, maar niet dichterbij.

Iemand in de buurt die tijd en zin heeft om mij eens te introduceren?

dank, Vincent
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dag Vincent. Ik kan je aanraden even contact te maken met Radius, de Nederlandse vereniging van houtdraaiers. Die kunnen je verwijzen naar houtdraaiers in de buurt of in Breda. V.w.b. de cursussen: sowieso verstandig om die dan te gaan doen, zeker als je helemaal blanko begint. Ik kan aan je lijstje nog toevoegen Grave en Wehl (bij Doetinchem). Allebei wel verder van huis maar ook goede adressen voor een cursus/workshop.
Mocht het in de buurt niet lukken, dan ben je welkom in Steenbergen voor koffie, een demo en een goed gesprek ;) .
 
  • Leuk
Waarderingen: Vincent S

Vincent S

Nieuw lid
29 aug 2021
2
0
Breda
Wat goed! Dank je wel, ik probeer het via hun zeker. Grave had ik gevonden, Wehl nog niet.

ik zal dit forum verder ook in de gaten houden, wellicht hoor je nog eens van me :)

dank!
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.164
350
Etten-Leur
Ha houtdraaiers!

Ik heb nog nooit een houtdraaibank van dichtbij gezien, laat staan een stuk hout bewerkt - maar ik vrees wel het virus te pakken te hebben. Youtube heb ik bijna uit, en ik kan niet wachten dit eens te proberen.

Wil niet meteen alles aanschaffen: eerst zien of het echt zo leuk is, én de herrie i.c.m. beschikbare tijd nadat de jonge kinderen slapen bieden die kans nog niet.

cursussen vind ik alleen in Sprang Capelle of Utrecht of Eindhoven, maar niet dichterbij.

Iemand in de buurt die tijd en zin heeft om mij eens te introduceren?

dank, Vincent

Vincent,

stuur maar een DM aan mij (Etten-Leur)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.