P
Pel
Guest
De wijze raad van Nico opgevolgd, en wat zachter hout genomen, lindehout voor een tweede poging om een doosje te draaien, maar er zijn nog heel veel verbeter punten. Het uithollen met de vormguts viel me niet tegen, alleen het gladder afwerken, dat ging nog niet zo goed met de vormguts. Met het afsteken had ik twee nogal ruwe kanten van het deksel en het doosje zelf, dit heb ik maar op de schuurmachine glad geschuurd. Maar we gaan stug door met oefenen, heb nog een voorraadje lindehout zitten. Het deksel zit ook een klein beetje te ruim op het doosje, natuurlijk na dat ik het geschuurd had, volgende keer rekening mee houden.
Het doosje van lindehout niet behandeld, de verhouding kloppen m.i. niet, doosje qua deksel, maar daar gaat het me niet om, het gaat me om het leren draaien. Uiteraard zijn tips zeer welkom.

Binnenkant had gladder afgewerkt moeten zijn.

Groet Pel.
Het doosje van lindehout niet behandeld, de verhouding kloppen m.i. niet, doosje qua deksel, maar daar gaat het me niet om, het gaat me om het leren draaien. Uiteraard zijn tips zeer welkom.

Binnenkant had gladder afgewerkt moeten zijn.

Groet Pel.
Laatst bewerkt door een moderator: