Afgelopen 2 maanden ook wat verbeteringen aangebracht in de werkplaats onder andere een ladekastje gebouwd voor mijn (klein) afteken en schaaf gereedschap. Deze staat nu op een aardappelkistje en boven op het ladeblokje staat mijn kluskissie. Het geheel natuurlijk naast mijn (opzet)werkbank waar ik eind november een onderstel voor heb gebouwd. Het lade kastje is overigens gekeept en getoogd en de laatjes lopen op een houten middenloper. Het materiaal is Douglas met noten la fronten en zijden.
De (opzet)bank is nog steeds verwijderbaar van het onderstel en kan dus op elke werkbank geplaatst worden.
Ook een kleine ergernis aangepakt het scheef trekken van de voortang als je aan de linker of rechterkant iets wilt klemmen gemaakt van europees eikenhout.
Groetnis, Roeland
De (opzet)bank is nog steeds verwijderbaar van het onderstel en kan dus op elke werkbank geplaatst worden.
Ook een kleine ergernis aangepakt het scheef trekken van de voortang als je aan de linker of rechterkant iets wilt klemmen gemaakt van europees eikenhout.
Groetnis, Roeland