Opruiming van 6 machientjes, allemaal gemaakt voor ongeveer 2010.
Ze doen het motorisch allemaal nog goed. Ze liggen nu alleen echt te lang ongebruikt in de kast.
Ik kan via videobellen alle apparaten even per stuk demonstreren als dat gewenst is.
1- Klopboor Black & Decker, prima ding.
2- Skil bandschuurmachine, prima ding.
3- Kleine handcirkelzaag van Black&Decker. Lijkt me door de tijd wel achterhaald, maar "Made in West-Germany"...
4- Delta schuurmachine van Bosch, prima ding.
5- Handcirkelzaag van Bosch, prima ding.
6- Decoupeerzaag van Bosch, prima ding, goed regelbaar en versnelt heel mooi traploos.
Vraagprijs voor alles in één koop: 125 Euro
Ik hoop dat op de foto's de type nummers goed te zien zijn. Vraag me anders gerust om meer info.
Af te halen in Den Haag. Als het een beetje uitkomt wil ik ze ook wel langs brengen.
Groeten Willem
Ze doen het motorisch allemaal nog goed. Ze liggen nu alleen echt te lang ongebruikt in de kast.
Ik kan via videobellen alle apparaten even per stuk demonstreren als dat gewenst is.
1- Klopboor Black & Decker, prima ding.
2- Skil bandschuurmachine, prima ding.
3- Kleine handcirkelzaag van Black&Decker. Lijkt me door de tijd wel achterhaald, maar "Made in West-Germany"...
4- Delta schuurmachine van Bosch, prima ding.
5- Handcirkelzaag van Bosch, prima ding.
6- Decoupeerzaag van Bosch, prima ding, goed regelbaar en versnelt heel mooi traploos.
Vraagprijs voor alles in één koop: 125 Euro
Ik hoop dat op de foto's de type nummers goed te zien zijn. Vraag me anders gerust om meer info.
Af te halen in Den Haag. Als het een beetje uitkomt wil ik ze ook wel langs brengen.
Groeten Willem
Bijlagen
-
IMG_6262.JPG174,3 KB · Weergaven: 21
-
IMG_6251.JPG169,1 KB · Weergaven: 24
-
IMG_6254.JPG200 KB · Weergaven: 24
-
IMG_6255.JPG192,4 KB · Weergaven: 24
-
IMG_6256.JPG190,5 KB · Weergaven: 23