Diverse elektrische gereedschappen

Bernardo

Actieve deelnemer
28 jul 2015
42
3
In het oosten van nederland
Beste panelleden ik stop helemaal met houtbewerking, mijn vrouw is ongeneeslijk ziek, ik ben nu 80 jaar, en daarom wil ik al mijn voorraad gereedschap in één koop van de hand doen, ik heb geen zin om alles per stuk te verkopen waardoor ik veel verschillende mensen over de vloer krijg.
Het gaat om de volgende gereedschappen:
record power wg250 natte slijpmachine met slijpaccessoires €330
Dewalt dwe7492 Circelzaag met zelfgebouwde onderstel €630
Dewalt DW682 lamellenfrees €220
Record Power DML320 Houtdraaibank met sc3 chuck pakket en 300mm leunspaan en schalen houtdraaibeitelset €870
Record Power Sabre 250 lintzaagmachine €450
Triton vandiktebank TPT125 317 mm €409
Huvema tafelboormachine HU 13-2 N €340
Zelfgebouwde freestafel met lift en Hitachi M12VE Bovenfreesmachine 2000W € 245
Totaal €3500
Verder heel veel accessoires behorende bij bovengenoemde machines.
En nog veel handgereedschap, diverse lijmklemmen, boren etc.
Ik vraag voor dit alles €1500.
Indien niemand interesse heeft dan zou ik graag een adres willen hebben van een organisatie die gereedschap ophaalt voor een goed doel, bv derde wereld landen.
Ze moeten het wel ophalen want ik heb geen vervoer.
Mijn woonplaats is Deventer

• Leuk
Waarderingen: Roel22

rinus

Post veel
13 nov 2011
899
209
Heerde
marinusvannorel.nl
Als er niemand komt dan is hier alvast een adres .

Bernardo

Actieve deelnemer
28 jul 2015
42
3
In het oosten van nederland
Beste Rinus
deze website ken ik wel maar je moet het gereedschap inleveren bij diverse punten. zoals ik al heb aangegeven heb ik geen vervoer en om al het gereedschap mee te nemen heb je al een bestelbusje of forse aanhanger nodig.

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.644
760
Prov. Groningen
Ik hoop dat zich iemand bij je komt melden want je vraagt een keurig nette prijs voor al dat leuks.
Ik wens jou en je vrouw veel sterkte bij dit nare bericht in jullie leven en hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten.

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.796
983
Moordrecht
@Bernardo, als het moet, dan stel ik mijn auto en aanhanger wel beschikbaar om eea weg te brengen
Woon niet echt in de buurt, maar benzine kost mij verder niets extra's, is toch al betaald

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.