Divers handgereedschap

Schaafnerd

Actieve deelnemer
12 jul 2024
156
195
Vlijmen
Beste allen,

Met de lente om de hoek wordt het langzaam eens tijd om een beetje plaats te gaan maken in de 'projectenkast'. Daarom bied ik hierbij divers handgereedschap aan dat ik heb opgeknapt of dat stof ligt te vangen.
Alle prijzen zijn een eerste indicatie, mocht je iets zien dat je aandacht trekt maar een ander bedrag in gedachten hebben, laat het gerust weten. Natuurlijk is ruilen tegen ander handgereedschap (opgeknapt of niet) of leuke stukjes hout altijd een optie (in overleg). Ik vind het vooral belangrijk dat het weer met liefde gebruikt gaat worden. Verzenden is geen probleem.

IMG_1203.jpegIMG_1204.jpeg

Van links naar rechts op de foto's:

1. Boek Houtbewerking in de praktijk - Ernst Scott / Willem Aalders - 7,50
2. 2x houten verstelbare sponningschaaf (moving fillister) - 32mm - Geslepen en gewet - 10,- per stuk (2x verkocht)
3. 4x zaagzettang - alles zit los en enkel oppervlakte roest - 5,- per stuk (2x verkocht)
4. Setje nooitgedagt beitels - achterkant gevlakt, geslepen en gewet - maten: 8, 8, 10, 10, 15, 26 en 32 mm. - 35,- (verkocht)
5. Nooitgedagt kruishout - 10,-
6. Setje davidschaafjes - 5,- (verkocht)
7. 3x haalmes - geslepen en gewet - 25,- per stuk (Rechte, onderste, verkocht, 1x gereserveerd)
8. Setje narex beitels - chromstahl - achterkant gevlakt, geslepen en gewet - maten: 6, 12, 12, 20, 25 mm - 40,-
9. E.A. BVert Eskilstuna beitel - achterkant gevlakt, geslepen en gewet - 13 mm - 7,50
10. spookschaafje nr. 51 - geslepen en gewet - 15,- (Verkocht)

Mocht je vragen hebben of meer foto's willen zien laat het gerust weten.

Bijlagen

• IMG_1205.jpeg
    IMG_1205.jpeg
    194,7 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.