Dictum gered door Filip

ornament

Oud hout
29 nov 2011
2.704
675
Dictum is overgenomen door Filip, de huidige eigenaar en bedrijfsleider van het bedrijf Willy Vanhoutte.
Ik was wel erg verrast, toen ik het vernam.

Hier op het forum is Willy Vanhoutte heel gekend als speciaalzaak voor gereedschappen en producten voor houtdraaien, houtsnijden, pyrograveren, figuurzagen, slijpen enz Vandaag was het en morgen is er daar een opendeurdag.

groeten

Ornament
www.houtsnijden.eu

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.920
2.969
Terkaple
www.woodworking.nl
Dank voor de info @ornament , je bent niet de enige verrast is, maar ook wel een mooi bericht en enige opluchting dat een zaak als Dictum niet verloren gaat.

We hadden er al een onderwerp over, maar deze nieuwe informatie is goed nieuws!

jaap

• Leuk
Waarderingen: Willempie

ornament

Oud hout
29 nov 2011
2.704
675
Weet ik Jaap.

Een nieuw begin van Dictum ( of verder zetting) is een een nieuwe rubriek waard, dacht ik.

Het is heel , heel vers nieuws. Ik vermoed dat het binnenkort wel ergens in de pers zal komen, of in een nieuwsbrief van Willy Vanhoutte of Dictum.

Vandaag was ik op de opendeurdag Willy Vanhoutte. Zoals altijd stond Filip de hele dag achter de kassa. Eten is er voor hem op een opendeurdag niet bij...

Morgen, zaterdag, is er daar ook nog opendeurdag.

groeten

Ornament

• Leuk

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.133
476
Middelburg
Feel fijn om te horen, nu maar hopen dat het assortiment wat dictum had, ook in stand blijft, alsook de nette prijzen voor zijn premium merken. Eerlijk gezegd had ik niet het lef om nog dingen te bestellen gezien het faillissement dat er aan zat te komen. Het laatste is dus niet meer aan de orde, gefeliciteerd Filip met het voortzetten van deze speciaalzaak(y)(y)(y)

• Leuk

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.133
476
Middelburg
Denk je dat chinese meubelmakers met minderwaardige spullen (willen) werken? Het zijn "wij" die het voor niets willen. Er zijn zeer hoogwaardige, zo niet high end spullen, te koop in China, gemaakt in China.
Klopt ondanks ik geen fan ben van chinees gereedschap, ben ik toch vaak positief verrast wat Hongdui op de markt brengt, vaak beter dan de Westerse varianten, hoge kwaliteit. Btw volgens mij verkocht Dictum ook in hun assortiment van de Chinese fabrikant Hongdui?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.