Dewalt tafelzaag 7492 met onderstel en 3 extra bladen voor 770,-

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
280
52
Zeewolde
Ik zie zojuist in de folder van Nijhof Baarn dat ze de Dewalt 7492 inclusief onderstel en nog een extra 3 zaagbladen aanbieden voor 770 euro.

Dat is een hele scherpe prijs. Net voor de corona crisis betaalde ik ruim 800 voor een 7492 met onderstel en 1 extra zaagblad.

Doe er uw voordeel mee.

Nijhof 7492.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Geylehunk

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
280
52
Zeewolde
En dan zie ik dat je ook nog een altrex ladder erbij krijgt van 169,- als je voor 1199 aan DeWalt gereedschap koopt. Dus als er 2 forumleden dit samen kopen krijg ik dan de ladder als dank voor de tip?? Toevallig net de vorige ladder naar de schroot gebracht.

Aangezien deze tafelzaag erg populair hier is en ik een beetje had begrepen dat ie overal was uitverkocht heb ik dit even in een apart topic gezet. Had ook in marktplaats gekund maar hier wellicht meer bereik.
 

Geylehunk

Nieuw lid
2 mrt 2019
12
1
Hoi Guido,

Bedankt voor de tip.

Ik twijfelde al een tijdje welke tafelzaag deze of de 7485. Ik vind het een goede deal.

Besteld dus.

Bedankt!
 

S1000r

Actieve deelnemer
27 sep 2017
30
10
Helaas ben ik te laat, ik zoek dezelfde set, weet iemand waar dit te koop is?! Overal waar ik online gekeken heb is het uitverkocht en maanden levertjes die elke keer wordt opgeschoven :(
 

Stijn52

Actieve deelnemer
10 dec 2020
67
17
Herzele
Helaas ben ik te laat, ik zoek dezelfde set, weet iemand waar dit te koop is?! Overal waar ik online gekeken heb is het uitverkocht en maanden levertjes die elke keer wordt opgeschoven :(
Regio?

Eigenlijk net te laat voor de promo tot 31/3.
 
Laatst bewerkt:

Geylehunk

Nieuw lid
2 mrt 2019
12
1
Zucht, vandaag is de order eindelijk geleverd.

Zijn ze de zaagtafelbladen set vergeten mee te leveren....


Ik denk voor die prijs dat het nog steeds een mooie deal was!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.