dewalt d27300 vlak en vandiktebank afstellen

Ralphl

Nieuw lid
17 aug 2020
22
1
De messen waren nieuw, maar waren ze ook recht?

Iets bolle boutjes is natuurlijk mooi, maar als er maar geen letters meer op staan en de kop op zijn minst vlak is.

Dit had je al geprobeerd/gevolgd?
Deze video is top! Ik ga het zo proberen! Erg bedankt. Ik zal jullie binnenkort updaten.
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Nieuwe tafel dan terug naar de winkel met zo een zak in de tafel , met zaklamp en liniaal er bij voor te laten zien
Hoe dat is , je koopt wel een goed product toch ,
 

Teijgetje

Nieuw lid
7 sep 2020
11
12
Vinkeveen
Nieuwe tafel dan terug naar de winkel met zo een zak in de tafel , met zaklamp en liniaal er bij voor te laten zien
Hoe dat is , je koopt wel een goed product toch ,
Daar moet ik me wel een beetje bij aansluiten, ik dacht tweedehands.
Nieuw moet het gewoon vlak zijn. Die dingen zijn niet goedkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ralphl

Ralphl

Nieuw lid
17 aug 2020
22
1
Bedankt iedereen voor de reacties, ze waren erg behulpzaam. De vlakbank is weer opgehaald door de verkoper en wordt of vervangen of gerepareerd. De verkoper vertelde mij dat ze een maand eerder een zelfde soort klacht ontvingen en gaan hier mee naar dewalt zelf.

Groeten,
Ralph
 
  • Leuk
Waarderingen: Teijgetje

Ralphl

Nieuw lid
17 aug 2020
22
1
Dag iedereen,

Twee maanden verder en inmiddels het geld retour ontvangen... kreeg de bank terug en er was zover ik kon zien niks mee gedaan. De tafel is weer opgehaald en na drie weken om een update gevraagd, uiteindelijk mijn geld terug gehad.

Ga toch maar eens kijken naar een ander apparaat. Iniedergeval erg bedankt voor jullie hulp!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.