Dekbeitel Stanley No.4

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.138
850
Ulvenhout
Ik heb een oude Stanley No.4 schaaf op de kop getikt, maar daar zit geen originele dekbeitel meer bij. Mocht er iemand zijn die er toevallig 1 over heeft dan houd ik me van harte aanbevolen.
 

Erik B.

Actieve deelnemer
8 sep 2013
28
0
Antwerpen
Hallo Musicus,

Ik heb recent mijn mes én dekbeitel van mijn stanley 4 vervangen door een setje van Ron Hock en heb nu echt wel een "level-up" gevoel (het staal is ongeveer dubbel zo dik).

groeten,
Erik
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Hallo Musicus,

Ik heb recent mijn mes én dekbeitel van mijn stanley 4 vervangen door een setje van Ron Hock en heb nu echt wel een "level-up" gevoel (het staal is ongeveer dubbel zo dik).

groeten,
Erik
Erik, ik denk dat je keerbeitel bedoelt in plaats van dekbeitel. De dekbeitel is de bovenste met het hendeltje dat moet klikken. En daar is Musicus dus naar op zoek. Ron Hock maakt die niet.
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Ik heb een oude Stanley No.4 schaaf op de kop getikt, maar daar zit geen originele dekbeitel meer bij. Mocht er iemand zijn die er toevallig 1 over heeft dan houd ik me van harte aanbevolen.
Daar heb ik er nog wel een paar van liggen met logo(2 soorten oud en nieuw type) en logo vrij.
Als je nog niet voorzien bent geef maar even een PBtje.

Groetnis,

Roeland
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.