De Open Dagen... aftellen naar de Paasdagen

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.131
261
Doetinchem
Hallo Allemaal,

Nog 2 weken vanaf nu en dan gaat het los hier in Wehl. De Open Dagen tijdens de Paasdagen bij dehoutdraaierij.nl. Ik hoop dat het net zo gezellig wordt als in de voorgaande edities. Als je wilt weten wat er allemaal te doen is kijk dan even hier: Open Days - April 20 and 21 - 2025
Ik hoop dat er opnieuw zo'n 1500 mensen komen. De Wardsestraat in Wehl is maar een klein weggetje. Parkeren is een uitdaging. Daarom hier alvast even wat duiding.
Als het mooi droog weer is schuiven we een stuk land plat naast het terrein waar de Open Dagen zijn. We kunnen daar dan al heel veel auto's op kwijt. Maar kom het laatste stukje niet met de camper alsjeblieft. Voor campers hebben we parkeergelegenheid aan de Wardsestrraat 2A. Daar is een groot geasfalteerd terrein waar je ook met een camper kan overnachten. In de loods die daarbij staat is ook een WC en wasgelegeheid die dan 24 uur open is. Navigeer dan hier naar toe: https://maps.app.goo.gl/BUfdzbJmKKAGN4QZ6
Zelf zou ik overigens liever op de camperplaats in het centrum van het schattige stadje Doesburg gaan staan en op de fiets naar de Open Dagen gaan. Dan kun je 's avonds nog even lekker de stad in voor een hapje en een drankje.
Je kan ook langs de weg parkeren hier: Google Maps Het is dan 500 meter lopen over een zandpad om bij dehoutdraaierij te komen.

De Open Dagen zijn gratis toegankelijk, maar er zijn ook een paar demonstraties waar je een ticket voor kan kopen. Daar maak ik je nog graag even attent op:
Op zondag 20/04 demonstreert Hans Weißflog:
10.30 uur Open Fruit
1 - 10.30 - Box Open Fruit
13.00 uur Doos met doorbroken deksel
2 - 13.00 - Doorbroken deksel
15.00 uur staande ovalen doos
3 - 15.00 - Standing oval Box

Op maandag 21/04 demonstreert Peter Hromek
10.30 uur Nest
21/04 10.30 hr Peter Hromek - Nest
13.00 uur Büte
21/04 - 13.00 uur Peter Hromek - Blüte
15.00 uur Paradise
21/04 - 15.00 hr Peter Hromek - Paradise
Het kunstwerk Paradise is uiteraard nooit in 1,5 uur af te krijgen daarom zal deze demonstratie voor een belangrijk deel ook bestaan uit uitleg en foto's en video's..

De demonstraties zijn allemaal in het Duits

Hopelijk tot dan!

Grtz
Ronald

OPEN DAGEN OP 20 EN 21 APRIL KLIK HIER VOOR MEER INFO!!

Ronald Kanne, een portret: klik hier

Laatst bewerkt door een moderator:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.