Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren v.w.b. de aanschaf van een MFT fence geleiderail met stop. Ik kijk onder andere naar die van Benchdogs UK en die van UJK. Echter, allebei zijn slecht leverbaar (lees: levertijd van 60+ dagen). Hierdoor twijfel ik inmiddels om er zelf 1 te maken van een 4020 aluminium profiel. Dit heeft dan weer als nadeel dat de fence dogs die ik hiervoor nodig heb nergens leverbaar zijn en dat een maatvoering ontbreekt.
Heeft iemand nog tips voor een alternatief, buiten de systemen van Benchdogs UK en UJK? En voor eventueel een ander merk Fence Dogs?
P.s. ik lees hier op het forum dat Benchdogs UK ook een EU site heeft? Waar kan ik die vinden om verrassingen v.w.b. import heffingen etc. te voorkomen?
Heeft iemand nog tips voor een alternatief, buiten de systemen van Benchdogs UK en UJK? En voor eventueel een ander merk Fence Dogs?
P.s. ik lees hier op het forum dat Benchdogs UK ook een EU site heeft? Waar kan ik die vinden om verrassingen v.w.b. import heffingen etc. te voorkomen?