Na al de reportages van te zien, dacht ik, ik zal mijn projectje er ook maar even bij opzetten.
Betreft een kleine atelier in HSB. Buitenafmetingen zijn 4,5 op 5meter. Muren zijn 11cm geisoleerd, dak een goeie 16cm.
Atelier zal gebruikt worden voor alles van houtbewerking, tot propbuilding tot een beetje metaalbewerking.
Alles is zelf gedaan, van start tot einde. Maar hij is nog belange niet af hoor.
Genoeg gezeverd, bij deze fotos:
Kader voor beton + netten. De betonnen muren zijn van het vorige tuinhuis. Het was makkelijker om deze te laten staan en integreren dan volledig afbreken.

Beton laten komen en in de kader gestort. Er zijn 2 afvoeren voorzien, eentje in de grond voor bij het kuisen, en een andere voor een wasbak.

Uitgeharde beton, met aansluitingen voor elektriciteit, internet en water

Draadstangen in den beton geboord, bakstenen er even overgezet om zeker te zijn dat alles past.

Bodemlaag stenen, waar alles op wordt gezet

Bodembalk op 1 wand, en had nog een spuitbus zwarte verf gevonden.

Het skelet. Ging verbazend snel vooruit.

Draagbalk voor het raam geinstalleerd

Draagbalk voor het dak geinstalleerd + de eerste dakbalken.

Buitenkant in dampopen folietje

Chapke leg
Betreft een kleine atelier in HSB. Buitenafmetingen zijn 4,5 op 5meter. Muren zijn 11cm geisoleerd, dak een goeie 16cm.
Atelier zal gebruikt worden voor alles van houtbewerking, tot propbuilding tot een beetje metaalbewerking.
Alles is zelf gedaan, van start tot einde. Maar hij is nog belange niet af hoor.
Genoeg gezeverd, bij deze fotos:
Kader voor beton + netten. De betonnen muren zijn van het vorige tuinhuis. Het was makkelijker om deze te laten staan en integreren dan volledig afbreken.

Beton laten komen en in de kader gestort. Er zijn 2 afvoeren voorzien, eentje in de grond voor bij het kuisen, en een andere voor een wasbak.

Uitgeharde beton, met aansluitingen voor elektriciteit, internet en water

Draadstangen in den beton geboord, bakstenen er even overgezet om zeker te zijn dat alles past.

Bodemlaag stenen, waar alles op wordt gezet

Bodembalk op 1 wand, en had nog een spuitbus zwarte verf gevonden.

Het skelet. Ging verbazend snel vooruit.

Draagbalk voor het raam geinstalleerd

Draagbalk voor het dak geinstalleerd + de eerste dakbalken.

Buitenkant in dampopen folietje

Chapke leg