De Austin Mini (Cooper) van Mr Bean uit hout!

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Hallo iedereen, lange tijd geleden dat ik hier nog wat gepost heb!
Ik wil graag mijn nieuwste creatie met jullie delen: de Austin Mini van mr Bean!
Als je de video graag wilt zien:
Vind je mijn content leuk? Voel je vrij om te abonneren op mijn kanaal :) dan haal ik binnenkort de 10.000 abonnee's☺️

Fijne zondag nog!
Groetjes Jolien
 

Bijlagen

  • Austin Mini 1000 (4).png
    Austin Mini 1000 (4).png
    1,2 MB · Weergaven: 8
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
alweer een leuk projectje en ook leuk gedocumenteerd
je wordt met elk project professioneler (ook op social media)
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Mooie auto geworden. Het ziet er allemaal soepel uit hoe je dat doet. Hoe lang ben je daar mee bezig? (Ongelukje niet meegerekend ;) Gelukkig goed afgelopen zo te zien.)
 

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
290
110
tof gemaakt,

maar voor de Mr Bean versie had je eigenlijk donkerder hout moeten nemen voor de motorkap en staat het stuur aan de foute kant... ;)
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel!
Ja, gelukkig goed afgelopen het ongelukje. Ik ben 3-4 dagen bezig met zo een modelautootje.

Klopt, de motorkap zou donkerder mogen, maar op die manier stel ik mijn auto niet samen dat de motorkap een apart deel is :D. Het stuur bedacht ik me ook toen ik het erin had gelijmd, maar hij was voor iemand van hier in België die zo een auto had, dus daarmee :).
Dankje!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.