copycat holle vorm

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Dankzij een video van Ronald wou ik ook eens zo'n holle vorm proberen. Zoals hij al voorspelde is het verwijderen van een beitel op het einde het gevaarlijkst en er is dan ook een stuk van de rand afgebroken bij het schuren. Maar alles samen ben ik er wel tevreden mee.

Als de prachtige documentaire stijl van Ronald's video je niet ligt, kan je ook naar mijn amateuristische versie kijken:
 

Bijlagen

  • 1672315017617.jpg
    1672315017617.jpg
    42,2 KB · Weergaven: 17
  • hollow-oak-back.jpg
    hollow-oak-back.jpg
    241 KB · Weergaven: 17
  • hollow-oak-left.jpg
    hollow-oak-left.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 17

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Ja, jammer van die onvrijwillige aanpassing van het ontwerp op het eind. Maar het resultaat ziet er nog steeds prima uit hoor(y). Een holle vorm zoals deze staat ook bij mij nog op het lijstje.
 
  • Leuk
Waarderingen: mrRuben

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Ja, jammer van die onvrijwillige aanpassing van het ontwerp op het eind. Maar het resultaat ziet er nog steeds prima uit hoor(y). Een holle vorm zoals deze staat ook bij mij nog op het lijstje.
bedankt. Er zijn er zelfs die het mooier vinden met een stukje minder. Ikzelf ben er nog niet uit, maar het smaakt in ieder geval naar meer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.