combinatie machines

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.585
2.503
Gaanderen
Bedenk wel dat er na de brexit behoorlijk wat kosten bijkomen. Importheffing btw inklaringskosten en transport. Ik schat dat je zo maar 40 % erbij moet op tellen. Ik ken dit merk niet maar het lijkt op Tendotools. Die zijn met de goedkopere machines niet top. En tot een 4000 vind ik goedkoop voor dit soort.
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Bedenk wel dat er na de brexit behoorlijk wat kosten bijkomen. Importheffing btw inklaringskosten en transport. Ik schat dat je zo maar 40 % erbij moet op tellen. Ik ken dit merk niet maar het lijkt op Tendotools. Die zijn met de goedkopere machines niet top. En tot een 4000 vind ik goedkoop voor dit soort.
voor een machine uit Italië? Axminster zeker, maar deze komen als ik de site mag geloven uit Italië. Al lijkt het absoluut niet in de buurt van SCM te komen.

Is 2e hands niet een optie?
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Ik zou wel tien keer nadenken aleer een machine aan te schaffen die ik niet in het echie gezien heb. Zeker bij wat ik denk in China gemaakte machines. Daar kan behoorlijk kwaliteitsverschil inzitten.
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Misschien interessant leesvoer; Damato Macchine combi

Als ik de fotos van de machines en de ervaringen lees zijn het chinese rebranded machines. Die zou ik dichter bij huis (HBM, Tendotools) halen, helemaal als je garantieproblemen hebt.

Betekent veel nastelwerk, niet alles is 100% perfect. Ik heb een Holzmann lintzaag. Ook chinese import, daar heb ik de complete geleiding van vervangen. Maar nu ben ik er eigenlijk enorm van te spreken.

Of ik het zou doen voor een zaagtafel, waarbij je wilt dat dingen haaks zijn en zo blijven, dat weet ik niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

hmikkelsen

Nieuw lid
21 mei 2017
2
0
Misschien interessant leesvoer; Damato Macchine combi

Als ik de fotos van de machines en de ervaringen lees zijn het chinese rebranded machines. Die zou ik dichter bij huis (HBM, Tendotools) halen, helemaal als je garantieproblemen hebt.

Betekent veel nastelwerk, niet alles is 100% perfect. Ik heb een Holzmann lintzaag. Ook chinese import, daar heb ik de complete geleiding van vervangen. Maar nu ben ik er eigenlijk enorm van te spreken.

Of ik het zou doen voor een zaagtafel, waarbij je wilt dat dingen haaks zijn en zo blijven, dat weet ik niet.
Als het inderdaad Chinese rebrand is, dan wordt het een lastig verhaal. Wel 2e hands is ook prima
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.585
2.503
Gaanderen
voor een machine uit Italië? Axminster zeker, maar deze komen als ik de site mag geloven uit Italië. Al lijkt het absoluut niet in de buurt van SCM te komen.

Is 2e hands niet een optie?
Ik heb op de site die de topicstarter aangaf geklikt en zag prijzen in ponden. Vandaar mijn opmerking.
Aan de hand van jouw opmerking keek ik even verder en zag dat het inderdaad italie is. Dan gaat het verhaal van de kosten niet op.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.