CNC kopen

Toto

Nieuw lid
19 mei 2024
2
0
Thuis
Hallo,

ik ben nieuw in de wereld van CNC. Nu besteed ik al mijn professionele projecten uit. Om de kosten van mijn bedrijfje op lange termijn te drukken wil ik investeren in een (eenvoudige) CNC.

Vereisten:
- volledige platen moeten erop/erin kunnen (250x125)
- Hout en kunststof
- Diepte van 20mm is (voorlopig) voldoende
- gebruik voor boringen op regelmatige afstand (denk gereedschapsbord), logo's, kastdeurtjes, ...
- Ruimte genoeg thuis
- Budget max 10.000 euro

Na wat youtube, lezen op dit forum, google heb ik volgende opties gevonden:
- Yeti Tool Smartbench PrecisionPro X 1.3
- WATTSAN А1 1325
- avid cnc 4x8 pro 4896
niet te vinden in de BeNeLux
- Style CNC

Heeft iemand hier meer verstand van dan mij? 🙃
 

Toto

Nieuw lid
19 mei 2024
2
0
Thuis
Ik ben de V1 Low Rider CNC 3 vergeten. Vele malen goedkoper, maar op het eerste zicht hoogdrempelig omdat je alles zelf moet bouwen.
 

wmdebruin

Actieve deelnemer
11 mei 2020
32
22
Als importeren uit China een optie voor je is kan ik zeker Quick CNC aanbevelen: https://www.quick-cnc.com/products/CNC_Router/CNC_Router-Non_ATC1/1325_cnc_router_machine_.html (kan je indien gewenst ook in contact brengen met mijn contactpersoon daar).

Ik heb het een aantal jaar geleden zelf ook gedaan, (zie Even voorstellen .. en advies gevraagd voor aanschaf (Chinese) Portaalfrees - www.cnczone.nl en Aanschaf en bouw van een Chinese portaalfrees - www.cnczone.nl en ) en voor het geld wat je voor zo'n machine uit China kwijt bent kun je in Europa geen vergelijkbare vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.