Van mijn kant is het al lang stil, maar ik ben zeker nog wel bezig met het houtsnijden.
Het is dus tijd voor een update van mijn huidige projectje. Een miniatuur van Castle Grayskull in ebbenhout, met binnenin enkele karakters uit de bijbehorende speelgoedreeks. Voor wie hier niet bekend mee is, het gaat natuurlijk over Masters of the Universe, DE speelgoedreeks uit de jaren '80.
Eerst maar wat foto's:

Het grondvlak is ongeveer 3x3 cm en wat je nu ziet gaat nog veel meer details gaan krijgen. Enige probleem hierbij is hoe hard het ebben is. Dat viel vies tegen en maakt het erg lastig.
De figuurtjes binnenin maak ik dus uit het vertrouwde buxus.

Hier zien we Skeletor op zijn troon, omgeven door schedels op de grond.

En hier nog een ruwe vorm van wat er in de andere helft gaat komen.
Zeker nog het nodige werk dus, maar hoe het gaat worden is al goed te zien.
Het is dus tijd voor een update van mijn huidige projectje. Een miniatuur van Castle Grayskull in ebbenhout, met binnenin enkele karakters uit de bijbehorende speelgoedreeks. Voor wie hier niet bekend mee is, het gaat natuurlijk over Masters of the Universe, DE speelgoedreeks uit de jaren '80.
Eerst maar wat foto's:

Het grondvlak is ongeveer 3x3 cm en wat je nu ziet gaat nog veel meer details gaan krijgen. Enige probleem hierbij is hoe hard het ebben is. Dat viel vies tegen en maakt het erg lastig.
De figuurtjes binnenin maak ik dus uit het vertrouwde buxus.

Hier zien we Skeletor op zijn troon, omgeven door schedels op de grond.

En hier nog een ruwe vorm van wat er in de andere helft gaat komen.
Zeker nog het nodige werk dus, maar hoe het gaat worden is al goed te zien.