Camping Pod

PabloFF

Nieuw lid
23 okt 2024
7
2
Helmond
Hoi allemaal,

Ik heb een wild idee, en ik wilde ven checken of dit voor mij haalbaar gaat zijn. Misschien hebben jullie ideeën of ervaringen. Ik kon geen vergelijkbaar topic vinden dus ik denk, ik maak wel gewoon een nieuwe aan. Mijn schoonvader wil iets in de tuin plaatsen waar de klein kinderen in de zomer in kunnen overnachten. Klein huisje of blokhutje. Maar het moet wel netjes en degelijk zijn. Dus we zaten te denken aan een camping pod. Omdat ze er leuk uit zien. En ik zag dat je online frames kunt kopen maar ik weet zeker of ik dit ga doen. En sowieso een flink stuk kleiner dan deze.

Heeft iemand ooit iets vergelijkbaars gebouwd? of hebben jullie ideeën? :D

thomasz

Post veel
11 apr 2015
2.460
1.090
Omgeving Leiden
Nooit zoiets gebouwd,maar wel eens in zo'n pod gebivakkeerd. Ziet er leuk uit, dat moet ik toegeven, maar door het gebogen dak kan je je kont niet keren. Hangt natuurlijk ook af van de grootte van het gebouwtje. En alleen voor en achter ramen.
Eerder zou ik een blokhutje oid neerzetten, dan heeft je schoonvader er over een jaartje of wat ook nog wat aan.
Op marktplaats worden tweedehands exemplaren aangeboden, scheelt veel geld.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.