Cadeautje voor mijzelf!

Braveheart

Actieve deelnemer
3 okt 2012
37
0
Rotterdam
Hier in de kantine mag ik toch wel mijn blijdschap tonen over een cadeautje voor mijzelf hè?
Nadat ik The Workbench Book had gezien/geleend wilde ik dat boek toch wel heel graag zelf hebben.
Enig speurwerk leerde dat hij (bijna) niet leverbaar meer is, en als hij tweedehands leverbaar is blijkt hij ook best aan de prijs te zijn. Ondanks de wijsheid van "beter duur te koop dan helemaal niet te krijgen" ben ik toch het www gaan afstruinen en kwam bij een boekhandel in de USA terecht.
hier hadden ze zelfs de luxe uitgave van drie boeken in een opberghoes in de aanbieding voor $21,-
en gisteren stond de koerier voor de deur met een pakketje.
okeeee, de verzendkosten waren even hoog als de aankoopprijs, maar ik denk dat het een mooie deal is.
ik ben er blij mee!!!
image.jpg
 
A

Athanor

Guest
Mooi set voor een goede prijs! Ik heb de boeken ook en beleef daar veel plezier aan en geven bovendien goede info!


Fons
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
:DTja als je dan toch in de kantine zit én aan kadootjes doet, een rondje om het te vieren zou ik zeggen
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Cheers....
Dat er nog maar vele kadootjes mogen volgen :)

Over kadootjes gesproken, tussen de verzending met benodigdheden voor de garage en kasten zat ook een luchtslanghaspel (automatisch oprollen) 15 meter slang
Dat was mijn kadootje :D

1ddb06b636100f1a0455b327f6ebc14a.jpg


Dus om jou voorbeeld te volgen, ik trakteer op bitterballen

Nederland-102-bitterballen.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.