Buitenkeuken #durftevragen

BramBo!

Nieuw lid
22 mrt 2021
3
0
Voorhout
Goedemorgen iedereen!

Volgens mij ben ik hier aan het goede adres om aan de experts en vak hobbyisten advies te vragen :)
Momenteel ben ik hard aan het nadenken om een buitenkeuken te bouwen in mijn tuin.
Op internet zag ik onderstaande foto (rechts) en met wat Word geknutsel heb ik het ietwat omgebouwd naar een globaal idee (links).
Ik vroeg me af of er mogelijk iemand in het bezit is van een tekening van een buitenkeuken die lijkt op deze foto #betergoedgejatdanslechtverzonnen :D
Voor het frame wil ik i.p.v. staal douglas balken gebruiken en die dekkend zwart beitsen.

Ik zie jullie reacties tegemoet!
 

Bijlagen

  • project buitenkeuken.jpg
    project buitenkeuken.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 46
  • Voorbeeld 2.jpg
    Voorbeeld 2.jpg
    105,9 KB · Weergaven: 44

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
zoek je rechtsboven op 'buitenkeuken', dan krijg je 3 pagina's
sommige collega's beperken zich tot de vraag 'hoe werk ik die nu af ?'
da's hun volste recht
(en in het heetst van de strijd + wanneer de eindmeet in zicht is, hebben ze enkel daarvoor oog)
het zou natuurlijk aangenamer / leuker zijn mochten ze meer details delen, zoals hun bouwplan + voortgang van de werkzaamheden
aarzel niet om hun draadje met een '@huppeldepup', waar 'huppeldepup' hun koosnaaampje op woodworking is, te reactiveren met de vraag of ze jou (en ons !) met een bouwplan blij kunnen maken

1616502730891.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.