Bovenfrees Trend T11 2000 watt met veel accessoires

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
114
2
Asse, Belgie
Beste collega's,

Na een lange periode niet actief geweest te zijn door persoonlijke omstandigheden ben ik aan het opruimen geslagen omdat er hier een aantal zaken stof liggen te vergaren.
Een daarvan is mijn Trend T11 router met veel bijbehoren. Daar ik geen idee had of er hier uberhaupt interesse was heb ik in eerste instantie alles te koop gezet op de 2de hands site in Belgie. (ik woon in Asse Vlaams Brabant) www.tweedehands.be met dezelfde header en naam

Mocht er hier toch iemand zijn dan wil ik voor een mede houtbewerker wel aan de prijs sleutelen om de benzine kosten een beetje te sponseren want opsturen naar NL zal gezien het gewicht en de omvang niet mogelijk zijn.

Ik zal hier drie foto's bij doen maar de volledige omvang staat op de 2dehands site.

Ik hoor het wel

F.

Bijlagen

• IMG_1583.JPG
    IMG_1583.JPG
    97,3 KB · Weergaven: 74
  • IMG_1584.JPG
    IMG_1584.JPG
    119,3 KB · Weergaven: 71
  • IMG_1593.JPG
    IMG_1593.JPG
    108,6 KB · Weergaven: 73
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
114
2
Asse, Belgie
wel op de site staat hij voor vanaf € 240,00 bieden - wat gezien de omvang (zeer complete set om met een router te kunnen werken) naar wat ik dacht wel een redelijk prijs was, maar voor een serieuze koper hier wil ik wel zakken naar € 220,00 om zo het vervoer wat te sponseren

• Leuk
Waarderingen: de-hout-amateur

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.922
620
Een dijk van een machine die ook door Dewalt en Würth verkocht wordt/werd, heb er zelf van beide fabrikanten eentje gehad. Topdingen, en de prijs voor dit pakket is inderdaad schitterend. Dat (en meer) wordt vaak gevraagd voor enkel de bovenfrees met amper iets van toebehoren bij.

Boktor026

Actieve deelnemer
Beste collega's,

Na een lange periode niet actief geweest te zijn door persoonlijke omstandigheden ben ik aan het opruimen geslagen omdat er hier een aantal zaken stof liggen te vergaren.
Een daarvan is mijn Trend T11 router met veel bijbehoren. Daar ik geen idee had of er hier uberhaupt interesse was heb ik in eerste instantie alles te koop gezet op de 2de hands site in Belgie. (ik woon in Asse Vlaams Brabant) www.tweedehands.be met dezelfde header en naam

Mocht er hier toch iemand zijn dan wil ik voor een mede houtbewerker wel aan de prijs sleutelen om de benzine kosten een beetje te sponseren want opsturen naar NL zal gezien het gewicht en de omvang niet mogelijk zijn.

Ik zal hier drie foto's bij doen maar de volledige omvang staat op de 2dehands site.

Ik hoor het wel

F.

Koop deze vooral, ik heb er al twee :)

Prijs is prima!

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
114
2
Asse, Belgie
op een pm vraag van johnthebuilder - hij kan ook in een freestafel worden gemonteerd via een aftermarket frees plaat - bv van Kreg - zelf bevestigings gaten boren - in de zool zitten drie M6 gaten voor bevestiging - zie foto -- ik meld het maar even hier mochten anderen dezelfde vraag hebben

Bijlagen

• IMG_1607.JPG
    IMG_1607.JPG
    73,8 KB · Weergaven: 36

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.