Bouwtekening voor een molen (voor in de tuin)

Kees van Gestel

Nieuw lid
17 jul 2024
4
1
Baarle-Nassau
Ik ben op internet op zoek gegaan naar een bouwtekening voor een stellingmolen (tuinmolen) maar kan die nergens vinden. Ik zou graag zo'n molen willen maken maar daar is wel wat handigheid voor nodig. Het mooist vind ik een stellingmolen maar het mag ook een andere molen zijn. Wil hem als decoratie in mijn achtertuin. Wie kan mij aan zo'n bouwtekening helpen? Graag uw reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
145
38
39
Terneuzen
Ik ben op internet op zoek gegaan naar een bouwtekening voor een stellingmolen (tuinmolen) maar kan die nergens vinden. Ik zou graag zo'n molen willen maken maar daar is wel wat handigheid voor nodig. Het mooist vind ik een stellingmolen maar het mag ook een andere molen zijn. Wil hem als decoratie in mijn achtertuin. Wie kan mij aan zo'n bouwtekening helpen? Graag uw reactie.


Kijk even in dit draadje;

 
Laatst bewerkt door een moderator:

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
95
63
Rosmalen
@Kees van Gestel,
heb je al iets gevonden? Ik wel namelijk ;) het zijn de tekeningen van de stellingmolen in de link uit mijn eerdere bericht.
Stuur maar een pb als je interesse. Je mag ze ophalen in Den Bosch, versturen kan ook tegen verzendkosten dat bespreken we wel in pb.

20240719_185731.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.