Bosch get 75-150

Bond

Actieve deelnemer
23 sep 2017
51
1
Luite!

Ik vroeg me af als er iemand ervaring heeft met de Bosch get 75-150. Ik ben namelijk opzoek naar een schuurmachine met een grote afname. Momenteel doe ik eigenlijk alles met m'n Bosch Gex 125, en op zich heel tevreden over. Alleen bij bijvoorbeeld na het vlakken van schaaldelen met de bovenfrees kan het soms best lang duren voordat de boel goed vlak is.

Nu was ik aan het kijken naar een Festool Rotex, en in die zoektocht kwam ik die Bosch tegen. Uiteraard al het 1 en ander opgezocht, en daar kwam uit dat het prijsverschil niet direct meer praktische voordelen oplevert. Nu vroeg ik me af als hier al iemand ervaringen heeft met deze machine. (of beiden naast elkaar)
 

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Lijkt erg op een mirka of metabo. Daar goede berichten over gelezen. Kwam op eBay toen ik naar de bosch keek ook menzer tegen prijstechnisch zeker interessant 209€.
 

Bond

Actieve deelnemer
23 sep 2017
51
1
Nog niemand ervaring mee dus. Iemand moet de eerste zijn. Ik heb ook nog weinig vergelijkbare machines gevonden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.