Ik wil graag twee boekenplanken maken in een nis in één van onze slaapkamers. Het liefst gebruik ik 1 plank voor het overbruggen van de gehele breedte en monteer ik ze onzichtbaar. De te overbruggen breedte is +- 176cm. Qua hout denk ik aan populieren multiplex, vanwege de mooie uitstraling. Nu denk ik aan onderstaande wat betreft hout en bevestiging.
Hout:
Bevestiging:
Graag maak ik van jullie expertise gebruik. Is een dergelijke constructie aan te raden? En is het mogelijk om zonder problemen het benodigde gat te boren in de populieren multiplex planken voor de onzichtbare bevestiging? Alvast bedankt!
Hout:
Multiplex Interieur: sterk en gemakkelijk te bewerken
Bij OPMAATZAGEN.nl bestel je Multiplex Interieur van A- kwaliteit voor een scherpe prijs. Gratis op maat gezaagd en binnen 3 werkdagen geleverd!
www.opmaatzagen.nl
Bevestiging:
Blinde Plankdrager extra zwaar 225-160/65 mm - Wandplanken en plankdragers - Schuifdeur-Totaal.nl: Op maat gemaakte schuifdeuren
Blinde plankdragers extra zwaar 225-160/65 mm voor extra diepe wandplanken die blind bevestigd dienen te worden.
www.schuifdeur-totaal.nl
Graag maak ik van jullie expertise gebruik. Is een dergelijke constructie aan te raden? En is het mogelijk om zonder problemen het benodigde gat te boren in de populieren multiplex planken voor de onzichtbare bevestiging? Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: