boeken voor weggeef/ruil kast bij volgend event?

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Zoals verschillende weten heb ik een tijdje terug boeken aangeboden die mijn overleden schoonvader achterliet.

Inmiddels zijn er 78 boeken-tijdschriften over. Ongeveer de helft van wat er was.
Ik ben nu wel klaar met verkopen. Ik heb het via verschillende wegen geprobeerd en t is mooi geweest zo.

De boeken naar de kringloop brengen vind ik nog steeds zonde. Ze gooien dan vast een hoop weg.

Graag zou ik willen dat deze boeken mee gaan naar een volgend hout-evenement of forum dag. Ook al duurt dat wellicht nog even. Ze mogen dan in een soort weggeefkast.
Zelf zal ik er dan niet zijn.
Dus mijn vraag is....

Is er iemand in de buurt van Nijmegen(Lent) waar deze boeken in opslag mogen? Voel je vrij er boeken uit te halen voor je zelf.
Graag zou ik willen dat de boeken binnenkort opgehaald worden. ze beginnen een beetje in de weg te staan.

Stuur je een berichtje als je interesse en plek hebt?
Voor de duidelijkheid. De boeken gaan nu dus in 1 partij weg. Liever dus geen berichtjes met nummers die je wel zou willen overnemen.
 

Bijlagen

  • Overzicht houtbewerkingsboeken a3.pdf
    82,7 KB · Weergaven: 76

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Beste Nico,

Inderdaad zonde om weg te gooien! Ik kan er niet direct zelf iets mee maar woon wel in de buurt van Lent. Waar moet ik aan denken qua opslag? Past het in een fatsoenlijke verhuisdoos, bijvoorbeeld?

Groeten,

Guus
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.