Black Walnut rattle.

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Vrienden van mij hebben een tijdje geleden een kleinzoon gekregen, maar de grens tussen Ontario en Manitoba is nog gesloten, dus hebben ze hem nog niet gezien.

Ondertussen ben Ik op het idea gekomen om voor hun kleinzoon een rattle te draaien, heb een stukje Black Walnut in mijn voorraad gevonden met mooi figuur in het hout.

Ik hoop dat de kleine jongen het veranderen van de chatoyance mooi en interesting zal vinden als hij de rattle rond draait, het ratelt ook wel, maar zal wel wat ouder moeten worden voordat hij dit goed kan laten ratelen denk Ik.

Heb het in een stuk gedraaid, en uitgehold en er een stop van hetzelfde hout er ingelijmd, na dat Ik er 4 nootjes van een olie palm die Ik enkele jaren geleden uit Cuba meegebracht heb in gedaan heb.

Walnut rattle.jpgRattle in Black Walnut.jpgBlack Walnut rattle.jpg
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Ik hoop dat de kleine jongen het veranderen van de chatoyance mooi en interesting zal vinden als hij de rattle rond draait, het ratelt ook wel, maar zal wel wat ouder moeten worden voordat hij dit goed kan laten ratelen denk Ik.

Heel mooie rammelaar, Leo. Speelgoed maken is altijd een beetje een edele daad verrichten;
Het woord chatoyance kende ik niet dus even gaan opzoeken.
What is Chatoyance?

groeten
Ornament
www.houtsnijden.eu
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.